ליברמן מציג את מלחמתו בגל יוקר המחייה: מכתב לבעלי החברות

איתי גדסי 1 Comment on ליברמן מציג את מלחמתו בגל יוקר המחייה: מכתב לבעלי החברות

שר האוצר ליברמן מציג את יכולת המלחמה וההבנה שלו בכלכלה, על רקע גל עליות שהחלו עם הטלת המס האישי שלו והביא את יוקר המחייה לישראל, הציג קו קשוח נגד יוקר המחייה ההיסטורי שישראל חווה כעת, והתיישב לכתוב מכתב ישיר לבעלי החברות נגד עליית המחירים

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

8 חודשים כמעט לממשלה ועליות המחירים שוברים כל שיא אפשרי, היום (ראשון) התבשרו אזרחי ישראל כי הדלק יתייקר בעוד עשרות אגו' ויגיע למחיר הכי גבוה בשבע השנים האחרונות, זה מצטרף לגל עליות המחירים במזון, בשירות, במוצרי צריכה לבית ובכלל גל העליות מורגש בכל קנייה בישראל.

שר האוצר ליברמן האמון על כלכלת ישראל, והאחראי אישית על התייקרות החד פעמי, השתייה ועוד, מציג היום את מלחמתו בעלייה מחירים לטובת הציבור בישראל, ליברמן הידוע בעקשנותו וקשיחותו, הפשיל שרוולים וכתב מכתב מיוחד ומושקע לבעלי החברות הגדולות בישראל.

במכתבם ציין ליברמן, "כי עד שנת 2021, השקל התחזק משמעותית אל מול מטבעות אחרים בעולם, וזאת בסביבה אינפלציונית נמוכה. משמעות הדבר היא שמוצרים שיובאו על ידי החברות לישראל הוזלו משמעותית עבורן – מבלי שהפחיתו את המחיר לצרכן הישראלי בהתאמה, והוא נותר מהגבוהים בעולם למוצרים אלו".

ליברמן לא היסס להציג קו קשוח וכתב כי ימשיך "לעקוב באחריות הלאומית הנדרשת אחר המחירים לצרכן הישראלי, ובמסגרת זו לא יהססו לנקוט בצעדים הנדרשים להבטחת כלכלה תחרותית והוגנת".

המכתבים הועברו אל:
מר יובל לנדסברג – מנכ"ל סנו – מפעלי ברונוס בע"מ
מר אבי בן אסאייג – מנכ"ל אסם – נסטלה
מר מוני ליימן – מנכ"ל חברת ליימן שליסל
מר גבי קאופמן – מנכ"ל משותף חברת רסטרטו
מר גיורא בר דעה – נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס
מר נועם וימן – מנכ"ל קבוצת דיפלומט
מר יוני שסטוביץ – מנכ"ל חברת שסטוביץ



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    וואו איזה פחד! ליברמן הגדול הוציא עט וכתב…..